Како што расте продажбата на електрични возила во Кина, работната сила на BYD брзо се прошири, додавајќи скоро 500.000 вработени од 2019 година. Работната сила на BYD сега е приближно двојно поголема од онаа на Toyota бидејќи кинескиот лидер за електрични возила се шири во странство.

Зголемената продажба на ЕВ во Кина води кон раст на нови работни места

Фирмите во приватна сопственост, како што се BYD и други во индустријата за електрични возила, го забрзуваат растот на работните места во Кина.

Според документите, имало околу 30,57 милиони вработени во Кина на крајот на 2023 година. Тоа е за 13% повеќе од 2019 година. Приватните компании сочинуваат 81% од растот, или 2,85 милиони работни места.

Главните двигатели на растот на работните места во Кина се автомобилите, електричните уреди и полупроводниците, сите што го напојуваат растечкиот пазар на електрични возила во земјата. Според Глобалната прогноза за електрични возила (EV) на ИЕА за 2024 година, Кина учествуваше со 60% од целата продажба на EV и PHEV на глобално ниво минатата година.

Во 2023 година, регистрациите на ново-енергетски возила (EV и PHEV) достигнаа 8,1 милиони во Кина, што е зголемување за 35% од година во година.

Покрај тоа, со над 4 милиони извезени автомобили минатата година, Кина стана најголемиот извозник на автомобили во светот. 1,2 милиони од нив се НЕВ, што е 80% повеќе годишно. Во извештајот се очекува порастот на продажбата на ЕВ да продолжи, со проектирање на секој трет автомобил во Кина да биде електричен во 2030 година.

Широко досежно портфолио на BYD (Извор: BYD)

Еден од најголемите фактори се и онака ниските цени. Цените на електричните автомобили се драстично намалени од 2018 година. Извештајот на IEA проценува дека „околу 55% ​​од електричните автомобили продадени во Кина во 2022 година биле поевтини од нивниот просечен ICE еквивалент“.

Со натамошно намалување на цените, минатата година се предвидуваше да бидат поевтини околу 65%. Трендот продолжи оваа година, при што водечките кинески производители на електрични возила, вклучително и BYD, претставија значително попристапни модели.

Работната сила на BYD сега е речиси двојно поголема од онаа на Toyota

BYD сега вработува над 700.000 луѓе, додавајќи околу 470.000 од 2019 година. Поттикната од порастот на продажбата на ЕВ во Кина, работната сила на BYD сега е речиси двојно поголема од 375.000 на Toyota.

Откако минатата година го престигна Volkswagen и стана најголемиот кинески производител на автомобили, BYD не забавува. BYD објави серија на поевтини изданија „Honor“ на своите најпродавани електрични автомобили.

Најевтиното електрично возило на BYD, изданието Seagull Honor, започнува од само 9.700 долари (69.800 јуани) во Кина. Новиот евтин EV веќе создава возбуда меѓу странските ривали пред неговото европско деби.

И покрај разговорите за забавување на пазарот на електрични возила, BYD постигна нов рекорд на продажба на YTD EV претходно овој месец. До април, BYD продаде над 434.500 електрични возила на глобално ниво.

Иако BYD е најпознат по своите достапни електрични автомобили, производителот на автомобили се проширува во нови сегменти како луксузни, теренци со средна големина и електрични суперавтомобили.

BYD го лансираше својот Sea Lion 07 овој месец. Почнувајќи од 26.250 долари (189.900 јуани), новиот електричен SUV на BYD го поткопува моделот Y на Tesla во Кина, кој започнува од 34.550 долари (249.900 јуани).

Според извештаите, новиот модел на Seal треба да се натпреварува со Model 3 на Tesla. Се очекува официјално да дебитира следниот месец.